.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سي و هفتمين شهردار آمل معارفه شد

رئيس شوراي اسلامي شهر آمل در مراسم معرفي سي و هفتمين شهردار آمل از مديران استاني خواست وقت بيشتري را براي رسيدگي به امور شوراها اختصاص دهند.

سيدمحمد پژومان در آيين معارفه سي و هفتمين شهردار آمل با بيان اينكه شوراهاي اسلامي پل ارتباطي مردم با مسئولان ارشد استاني هستند، بيان داشت: اين تكليف و جايگاه ما را مجاب مي‌كند تا مقام‌هاي استاني را بيشتر و بهتر ملاقات كنيم.

وي اصلاح رفتار سازماني، توجه به ارزش‌هاي والاي انساني را خواستار شد و خاطرنشان كرد: اگر در يك دستگاه اجرايي به انسانيت توجه نشود ما آن را نمي‌خواهيم.

پژومان يادآور شد: برخي از مديران پس از انتخاب و انتصاب توجه با ارزش‌هاي والاي انساني را فراموش مي‌كنند.

وي كيفي كردن نيروهاي شهرداري را از ديگر انتظارات شوراي اسلامي شهر از سي و هفتمين شهردار آمل عنوان كرد و افزود: تزريق نيروي كاهل، بدون تخصص و تعهد، بيكاري پنهان و هزينه در شهرداري‌ها را افزايش مي‌دهد.

وي درباره شهردار جديد آمل گفت: اميدواريم انتخاب احمد اميرسليماني به عنوان شهردار آمل مايه خير و بركت براي شهروندان و شهر تاريخي آمل قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه امروز بحث ما سبقت در خدمتگذاري است، افزود: شوراي اسلامي شهر مشكلات زيادي را در راه رسيدن به اهداف خود كه همان خدمت است را تحمل كردند.

وي تصريح كرد: ما موظف به انجام تكليف هستيم و بر اين اساس احمد امير سليماني با توجه به تخصص و سابقه‌اي كه در بدنه شهرداري و سازمان عمران داشته‌اند را انتخاب كرديم.

پژومان از اينكه مديران ارشد استاني وقت كمي را براي رسيدگي به مباحث شوراها اختصاص مي‌دهند انتقاد كرد و گفت: البته مديران استاني در راه خدمت به مردم تلاش‌هاي زيادي انجام مي‌دهند ولي اميدوارم بخشي‌نگري را در اين باره كنار گذشته و بر تمام نيازهاي شهري تأكيد كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.